Un racó on poder penjar i comentar les fotos de tots els aficionats a les fotografies.
Un racó on no importa la qualitat ni la quantitat sinó la il·lusió de compartir.

viernes, 6 de agosto de 2010

INAUGURACIÓ. INSTRUCCIONS D'ÚS

Hola a tothom!
M'he decidit a crear aquest segon blog, perquè tenia ganes de tenir un espai on penjar exclusivament fotos, però, no només mostrar les meves sinó crear un lloc on tothom pogués enviar i compartir les seves fotos: paisatges, curiositats, flors i plantes, cares del món....
Només cal:
1. Fer una foto
2. Enviarme-la al correu que apareix a la barra de la dreta afegint , si es vol, un petit comentari.
3. Jo les aniré pujant a mida que arribin.
4. S'admetran i es valoraran moltíiiiiiiiiisim els comentaris de tots els blocaires.


Per començar dedico la meva primera imatge a en Tibau per les seves cares del món.
Com veureu les fotos fetes amb mòbil no tenen massa qualitat, les altres clicant a sobre les podreu veure bé.

Cara trobada aquest matí al bosc. Feta amb mòbil


Un racó tranquil


Lliguen els gossos amb llonganisses

3 comentarios:

  1. La fulla és un poema per escriure...

    Al racó tranquil, només m'hi falta un banc...

    Els gossos es miren l'ombra...

    Felicitats pel nou BLOG. Que les imatges et siguin posititves...


    Una abraçada sense objectiu ni màquina...
    onatge

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Onatge, per compartir amb mi aquesta nova proposta!!!
    Una abraçada!!!!!!! :)

    ResponderEliminar
  3. gràcies per dedicar-me la primera foto del teu nou blog. Felicitats i molta dort

    ResponderEliminar